+98 936 109 0413 : با ما تماس بگیرید

 

 

قوانین کلی :

- مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه پرشین هاست نمی باشد . لازم به ذکر است  به طور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری هفتگی برای کلیه سرویس های وب هاستینگ فعال می باشد .

- استفاده از سرویس هاست اشتراکی به منظور میزبانی چت روم ها ، بدلیل فشار زیاد به سرور ، به هر نحو ممنوع می باشد.

- استفاده از هاست اشتراکی برای ارسال بیش از حد ایمیل، اسپم قابل قبول نمی باشد و در صورت مشاهده، اکانت کاربر مسدود و هیچ گونه وجهی بازگشت داده نخواهد شد.

- استفاده بيش از حد و يا سوء استفاده از منابع سرورها (CPU, RAM, Space, Bandwidth) در میزبانی وب که شما مجاز هستید حداکثر تا 15-18 درصد از CPU و RAM سرور در لحظه استفاده کنید در صورتی که به علت ترافیک بیش از حد یا استفاده نا آگاهانه و يا به عمد از اسکريپتهاي CGI، PERL،PHP و Leech مانند RapidLeech و غیره که موجب تخريب و يا استفاده بيش از حد از منابع سرور شود، موجب قطع دسترسي کاربر بدون اطلاع قبلي خواهد شد و هیچگونه وجهی به کاربر عودت داده نمی شود. لذا توصيه مي شود به هيچ وجه برنامه ها و نرم افزارها را بر روي سرور تست نکنيد. سرور محل توسعه و تست نرم افزار نيست بلکه محيط نصب محصولات آزمايش شده و بدون نقص است.

- کانفیگ های انجام شده بر روی سرورهای مجازی شامل هیچگونه پشتیبانی توسط پرشین هاست نمی باشد.

- خدمات آموزشی (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و...) به هیچ عنوان شامل وظیفه پرشین هاست نمی شود.

- در صورتیکه مشتری اقدام به فحاشی و ناسزا به هر شکل و هر نحو بنماید قرارداد او به طور یک طرفه فسخ و مبلغ سرویس مورد نظر به هیچ وجه به او عودت نخواهد شد.

- کاربر موظف است برای سرور اختصاصی دو روز قبل از تاریخ سررسید برای سرور مجازی دو روز بعد از تاریخ سررسید و مابقی سرویس ها سه روز بعد از تاریخ سررسید اقدام به تمدید آن نماید، بدیهی است که پس از گذشت این زمان پرشین هاست هیچ تعهدی در مورد نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت.

- هنگاهی که یکی از آی پی آدرس های در حال استفاده برای مشترکین سرور اختصاصی و سرور مجازی به هر دلیل اخطار دریافت نماید، سرویس دهنده مجبور خواهد بود سرویس مذکور را به مدت 24 ساعت به حالت تعلیق در آورده و مورد را به دیتاسنتر توضیح دهد. در مواردی که سرویس دهنده دسترسی کامل به سرویس مشترک نداشته باشد، این وظیفه بر عهده خود مشترک خواهد بود که سرویس مذکور را هر چه سریعتر و به مدت 24 ساعت به حالت تعلیق ببرد و توضیحات لازم را برای سرویس دهنده ارسال نماید. در صورتی که مشترک در این حالت، وظایف خود را به درستی و در زمان لازم انجام ندهد، عواقب ناشی بر عهده مشترک خواهد بود.

- انجام هرگونه فعالیت مربوط به دیداس یا اتک که باعث اختلال در سرویس دهی گردد و برای کاربر ابیوز دریافت شود، تمامی سرویس های مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف میگردد و پرشین هاست هیچگونه مسئولیتی بابت ارائه نسخه پشتیبان به کاربر ندارد.

- به دلیل نوسان شدید هزینه ها و قیمت ارز معادل تمام قیمت های سرویس ها توسط پرشیُن هاست ممکن شامل تغییراتی شود که در 10% اوقات این تغییرات بر هزینه تمدید سرویس ها هم اثر گذاشته و هیچ تعهدی نسبت به ثابت ماندن قیمت ها وجود ندارد .

- هر گونه تغییرات در سرویس های پرشین هاست ( هزینه سرویس ها ؛ تغییر IP ؛ تغییر مشخصات سرور و .. ) در بخش اطلاعیه ها و اخبار سایت ثبت می شود و هرگون بی توجهی به اخبار و عدم اگاهی از تغییرات هیچ مسئولیتی متوجه پرشین هاست نمی باشد .

- طبق قوانین 7 روز قبل از سررسید برای تمامی دوستان ایمیل ارسال می شود و کاربر وظیفه پرداخت تا تاریخ سررسید را دارد و در صورتی که تا 7 روز پس از تاریخ سررسید وجه پرداخت نشود ( به هر دلیلی و بدون توجه به علت ) سریوس معلق می شود . توجه شود پس از 4 روز از تاریخ سررسید و در صورت عدم پرداخت وجه 40% وجه فاکتور به صورت جریمه با فاکتور اضافه می شود و کاربر موظف به پرداخت جریمه می باشد . جریمه های بیشتر براساس سابقه کاربر اعمال می شود .

- در صورت عدم پرداخت وجه پس از 14 روز از تاریخ سررسید سرویس فرد به حالت اتمام شده در می اید و هاست فرد کاملا از روی سرور حذف می شود و پرشین هاست هیچ دلیلی نمی پذیرد و هیچ وجهی عودت نخواهد شد و هیچ نسخه بکاپی تحویل داده نمی شود .

قوانین پشتیبانی :

تعهدات کاربر :

- کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.

- کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

- کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت "ضروری" را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و... می باشد.

تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

- اپراتور پرشین هاست متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

- اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

- اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها در زمان بحران و مشکلات اساسی سرور 24 تا 48 ساعت می باشد.

شرایط بازپرداخت وجه :

- کلیه سرورهای مجازی به دلیل سوء استفاده برخی از کاربران تا اطلاع ثانوی مشمول برگشت وجه نمی باشد.

- تمامی سرویس ها دارای 24 ساعت زمان تست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل بین 2 تا 7 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.

- مشترکینی که بعد از سپری شدن 24 ساعت زمان تست درخواست بازپرداخت وجه می نمایند باید دلیلی قانع کننده و یا مدرکی مستند ارائه نمایند.

- مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از 25 درصد از فضا ، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.

- هزینه هایی مثل کانفیگ های مربوط به سرور، ثبت دامنه، آی پی و 500 تومان بعنوان کارمزد از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.

- مبلغ شارژ شده در حساب کاربری به هیچ عنوان قابل بازگشت به حساب شما نیست و این مبلغ در حساب کاربری شما برای خرید های بعدی باقی خواهد ماند.

توجه : پرشین هاست می تواند این قرارداد را در هر زمان که بخواهد، از طریق تغییر این سند در  وب سایت، برای خود محفوظ می دارد. ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای  اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که  شما، آن تغییر را پذیرفته اید.

    فرهنگ کتاب و کتابخوانی    

دروغ/ اراده‌ی آزاد
معرفی کتاب

دروغ/ اراده‌ی آزاد

سرانه مطالعه در ایران ۲ دقیقه می باشد . در صورتی که در ژاپن:۹۰ دقیقه، انگلستان:۵۵ دقیقه، آمریکا:۲۰ دقیقه می باشد .
>سرانه مطالعه - ویکی‌پدیا

خواندن این کتاب مثل دیدن دو فیلم با یک بلیط است. عنوان کتاب اول «دروغ» و عنوان کتاب دوم «اراده آزاد» است. با توجه به موجز بودن این دو کتاب آقای خشایار دیهیمی مدیر مجموعه کتابهای «تجربه و هنر زندگی» تصمیم گرفته است تا این دو را در یک کتاب تحت عنوان دروغ/اراده آزاد منتشر کند.

کتاب اول در مورد دروغ است:

ما در کودکی با این آموزه بزرگ شدیم که «دروغگو دشمن خداست!» و اکنون در جامعه‌ای به بلوغ رسیده‌ایم که جای جای آن به دروغ آلوده است. متاسفانه در مورد آسیب شناسی و اذعان به اشاعه این فرهنگ زشت در جامعه باز هم صداقت نداریم و به خودمان دروغ می‌گوییم و یا حداکثر از واژه جدید الاختراع «خلاف گویی» استفاده می‌کنیم.

 ما دروغ را ریشه همه بدی‌ها می‌دانستیم، اما اکنون اگر در اطرافمان کمی دقیق شویم می‌بینیم که چطور این فاضلاب سمی‌زندگی ما و اطرافیان ما را آلوده کرده است. تا آنجا که توانایی یک فرد در دروغ گویی معیاری برای «زرنگی» او شده است و فرهنگ «زرنگ بازی» سالیان درازی است که با تغذیه از این فاضلاب سمی سر برآورده و در جامعه ریشه دوانده است.

در این کتاب سم هریس دانشمند عصب شناس از دانشگاه کالیفورنیا به واکاوی دروغ می‌پردازد. اینکه دروغ چیست؟ آیا هر فریبی دروغ است؟ صداقت چیست؟ دروغ بزرگ و کوچک یعنی چه؟ دروغ مصلحت آمیز یعنی چه؟ تاثیر دروغ در اعتماد چیست؟ رابطه تحسین و دروغ چیست؟ راز و دروغ چگونه ممکن است با هم مرتبط شوند؟ در موارد افراطی و حاد تکلیف دروغ چه می‌شود؟ دروغگو چطور حساب دروغ های خود را نگه می‌دارد! فواید یک‌رویی چیست؟ تاثیر دروغ های بزرگ در جامعه چیست؟ 

اگر تصمیم بگیریم دیگر هرگز دروغ نگوییم در روابط مان چه تغییراتی به وجود می‌آید؟ کدام حقایق ناگهان در زندگی مان جلوی چشم ظاهر می‌شوند؟ بعد از آن چه جور آدمی می‌شویم؟ و چقدر بر اطرافیانمان تاثیر می‌گذاریم؟ به گمانم تلاش برای یافتن پاسخ این پرسشها به زحمتش می‌ارزد.

اما کتاب دوم در مورد اراده‌ی آزاد است:

آیا اراده‌ی آزاد وجود دارد؟ آگاهی و ناخودآگاه چیست؟ آیا اراده از آگاهی برمی‌خیزد یا اینکه در دل ناخودآگاه جای دارد؟ آنچه در کودکی گذشته است چه تاثیری بر اراده فرد در آینده دارد؟ آیا با اسکن وضعیت نورون های مغز می‌شود اراده فرد را قبل از آنکه خود فرد از آن آگاه شود تشخیص داد؟ و پرسشهای جالب دیگری که سم هریس از دیدگاه دانش عصب شناسی نوین سعی در واکاوی آنها دارد و خواندن آن تاثیر به سزایی در خودشناسی خودمان خواهد داشت.

ارائه نمایندگی هاست لینوکس ابری فقط 32,500 تومان/ماهیانه همین الان شروع کنید